Ważne: Strona www.mpk.krakow.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.

Sprawdź ważność biletu

Rodzaj karty
Data* (RRRR-MM-DD)
Nr klienta/albumu
Nr karty KKM
* Pokazywane są wszystkie bilety ważne w danym dniu i wszystkie późniejsze
Jakie dane wpisać aby sprawdzić ważność?

Sonda

Jakie było najważniejsze wydarzenie komunikacyjne 2017 roku?

drukuj zwiększ czcionkę czcionka standardowa zmniejsz czcionkę

Aktualności

03.11.2016 Najlepsi pracownicy MPK odebrali odznaki „Lidera Jakości”


MPK SA w Krakowie już po raz ósmy wyróżniło najlepszych pracowników wśród motorniczych, kierowców i inspektorów ruchu wręczając im specjalne odznaki „Lidera Jakości”. W tym roku te wyróżnienia trafiły do sześciu osób.

Odznaki „Lidera Jakości otrzymali: Waldemar Honkisz z zajezdni autobusowej Bieńczyce, Ireneusz Rybka z zajezdni autobusowej Płaszów, Rafał Obrok z zajezdni autobusowej Wola Duchacka, Włodzimierz Ludwig z zajezdni tramwajowej Nowa Huta, Ryszard Laskowski z zajezdni tramwajowej Podgórze oraz Sławomir Górnisiewicz - inspektor ruchu MPK SA.

Są to osoby, które wzorowo wywiązywały się ze swoich obowiązków, nie spowodowały kolizji, ani wypadku. Co więcej, na ich pracę nie poskarżył się żaden z pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej.

- Każda z wyróżnionych osób zasługuje na szczególne uznanie. Cieszę, że możemy docenić i nagrodzić naszych najlepszych pracowników, którzy każdego dnia perfekcyjnie wykonując swoją pracę gwarantują naszym pasażerom bezpieczną i komfortową podróż – mówił podczas wręczania odznak Grzegorz Dyrkacz, dyrektor ds. Zarządzania Przewozami w MPK SA w Krakowie.

 

Przypomnijmy, że odznaka „Lider Jakości” po raz pierwszy została przyznana w 2009 roku. Trzeba podkreślić, że otrzymanie odznaki „Lidera Jakości” wcale nie jest proste.  Lider to osoba, która dba o bezpieczeństwo i komfort wszystkich pasażerów.  Dlatego właśnie nagrody nie może otrzymać ktoś, kto spowodował kolizję lub wypadek. Ponadto przed przyznaniem wyróżnienia bardzo skrupulatnie jest oceniana kultura zachowania i komunikowania się z pasażerami oraz dyspozycyjność. W sumie do tej pory takie odznaki trafiły do prawie 50 pracowników MPK SA.

 

 

 

 

Wszelkie prawa zastrzeżone MPK Kraków 2013
realizacja Ideo powered by: Edito CMS