Ważne: Strona www.mpk.krakow.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.

Sprawdź ważność biletu

Rodzaj karty
Data* (RRRR-MM-DD)
Nr klienta/albumu
Nr karty KKM
* Pokazywane są wszystkie bilety ważne w danym dniu i wszystkie późniejsze
Jakie dane wpisać aby sprawdzić ważność?

Sonda

Co jest najważniejszym elementem wyposażenia nowych autobusów MPK SA:

drukuj zwiększ czcionkę czcionka standardowa zmniejsz czcionkę

Aktualności

03.11.2016 Najlepsi pracownicy MPK odebrali odznaki „Lidera Jakości”


MPK SA w Krakowie już po raz ósmy wyróżniło najlepszych pracowników wśród motorniczych, kierowców i inspektorów ruchu wręczając im specjalne odznaki „Lidera Jakości”. W tym roku te wyróżnienia trafiły do sześciu osób.

Odznaki „Lidera Jakości otrzymali: Waldemar Honkisz z zajezdni autobusowej Bieńczyce, Ireneusz Rybka z zajezdni autobusowej Płaszów, Rafał Obrok z zajezdni autobusowej Wola Duchacka, Włodzimierz Ludwig z zajezdni tramwajowej Nowa Huta, Ryszard Laskowski z zajezdni tramwajowej Podgórze oraz Sławomir Górnisiewicz - inspektor ruchu MPK SA.

Są to osoby, które wzorowo wywiązywały się ze swoich obowiązków, nie spowodowały kolizji, ani wypadku. Co więcej, na ich pracę nie poskarżył się żaden z pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej.

- Każda z wyróżnionych osób zasługuje na szczególne uznanie. Cieszę, że możemy docenić i nagrodzić naszych najlepszych pracowników, którzy każdego dnia perfekcyjnie wykonując swoją pracę gwarantują naszym pasażerom bezpieczną i komfortową podróż – mówił podczas wręczania odznak Grzegorz Dyrkacz, dyrektor ds. Zarządzania Przewozami w MPK SA w Krakowie.

 

Przypomnijmy, że odznaka „Lider Jakości” po raz pierwszy została przyznana w 2009 roku. Trzeba podkreślić, że otrzymanie odznaki „Lidera Jakości” wcale nie jest proste.  Lider to osoba, która dba o bezpieczeństwo i komfort wszystkich pasażerów.  Dlatego właśnie nagrody nie może otrzymać ktoś, kto spowodował kolizję lub wypadek. Ponadto przed przyznaniem wyróżnienia bardzo skrupulatnie jest oceniana kultura zachowania i komunikowania się z pasażerami oraz dyspozycyjność. W sumie do tej pory takie odznaki trafiły do prawie 50 pracowników MPK SA.

 

 

 

 

Wszelkie prawa zastrzeżone MPK Kraków 2013
realizacja Ideo powered by: Edito CMS