Ważne: Strona www.mpk.krakow.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.

Sprawdź ważność biletu

Rodzaj karty
Data* (RRRR-MM-DD)
Nr klienta/albumu
Nr karty KKM
* Pokazywane są wszystkie bilety ważne w danym dniu i wszystkie późniejsze
Jakie dane wpisać aby sprawdzić ważność?

Sonda

Jaki element wyposażenia tramwajów i autobusów jest najważniejszy:

Menu dla Pasażera - szczegóły

drukuj zwiększ czcionkę czcionka standardowa zmniejsz czcionkę

Windykacja opłat dodatkowych

KONTROLA BILETOWA

 

 

Szanowni Państwo,

 

           

Informujemy, że od 1 lutego 2016 roku Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne SA nie zajmuje się  kontrolą biletów w pojazdach Komunikacji Miejskiej w Krakowie.

 

Obecnie kontrolę dokumentów przewozowych pasażerów, z upoważnienia organizatora Komunikacji Miejskiej w Krakowie tj. ZIKiT w Krakowie, wykonuje podmiot:

 

Zakłady Wielobranżowe „Renoma” Sp. z o.o. z filią w Krakowie, przy ul. Wileńskiej 2 A, 31-413 Kraków

 

tel. 12 306 77 11, e-mail: kontakt.krakow@zwrenoma.pl

 

do którego należy kierować wszelkie pytania, reklamacje, skargi, i wnioski dotyczące kontroli biletowej.

 

 

MPK SA w Krakowie będzie nadal prowadziło windykacje opłat dodatkowych nałożonych do dnia 31 stycznia 2016 r jeszcze przez 12 miesięcy do 31-stycznia 2017 r.

Konto do wpłat:

37 1090 2053 0000 0001 3089 5810  

 

UWAGA! Przy wpłatach przelewem należy każdorazowo powołać się na  NUMER WEZWANIA!!!

Skutki błędnego wypełnienia polecenia przelewu (m. in. brak numeru WEZWANIA) ponosi pasażer.

W przypadku pytań do prowadzonej windykacji należności z tytułu opłat dodatkowych można skorzystać z adresu windykacja@mpk.krakow.pl dostępnego na naszej stronie internetowej  pod warunkiem spełnienia formalnych kryteriów korespondencji elektronicznej.

 

Zasady korespondencji elektronicznej:

 

·         Wszelkie informację i wnioski przekazane drogą elektroniczną, nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu zameldowania lub zamieszkania wnoszącego, traktowane będą jako sygnał, ale mogą pozostać bez odpowiedzi (podstawa prawna: Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i  wniosków, Dz. U.
z 2002 r. Nr 5 poz. 46 ze zm.);

·         odpowiedzi na podpisane w myśl ww. Rozporządzenia  wnioski mogą być udzielane w formie pisemnej (Podstawa prawna: art. 14 Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071);

·         pytania dotyczące informacji, które są dostępne na stronie internetowej MPK SA w Krakowie, lub Organizatora Komunikacji Miejskiej http://kmkrakow.pl/ np. rozkładu jazdy, połączeń komunikacyjnych, cen czy rodzajów biletów itp. mogą pozostać bez odpowiedzi;

·         wiadomości zawierające treści obraźliwe pozostaną bez odpowiedzi;

 

Wszelkie prawa zastrzeżone MPK Kraków 2013
realizacja Ideo powered by: Edito CMS