Ważne: Strona www.mpk.krakow.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.

Sprawdź ważność biletu

Rodzaj karty
Data* (RRRR-MM-DD)
Nr klienta/albumu
Nr karty KKM
* Pokazywane są wszystkie bilety ważne w danym dniu i wszystkie późniejsze
Jakie dane wpisać aby sprawdzić ważność?

Sonda

Jakie zachowanie współpasażera najbardziej przeszkadza w podróży komunikacją miejską:

drukuj zwiększ czcionkę czcionka standardowa zmniejsz czcionkę

Wnioski, skargi, pochwały

 

  
Uwaga: wszelkie zgłoszenia przesłane drogą elektroniczną, zawierające w adresie lub w treści słowa powszechnie uznane za obraźliwe oraz zgłoszenia anonimowe tj. niepodpisane imieniem i nazwiskiem zgłaszającego, nie będą rozpatrywane. Prosimy o wypełnienie wszystkich pól formularza.
 
 Szanowni Państwo,

       Od lipca 2006 r. MPK S.A. w Krakowie działa w zupełnie nowej sytuacji organizacyjnej. Pomiędzy kilka instytucji rozdzielono funkcje związane z organizacją komunikacji w mieście od realizacji usługi przewozowej. Wciąż jednak to właśnie do nas wpływa większość skarg na działalność innych jednostek miejskich.
       Zanim wypełnicie Państwo formularz skarg, bardzo prosimy o zapoznanie się z poniższą listą tematów, które – mimo iż tak podpowiada nam pierwsze skojarzenie - nie należą do kompetencji MPK S.A. w Krakowie.
 
  1. Sprawy, z którymi pasażerowie powinni zwracać się do Zarządu Infrastruktury Komunalnej  i Transportu:
  • problemy związane z infrastrukturą (tory i sieć trakcyjna), np.: zatrzymanie tramwaju z powodu przeciążenia trakcji, żądanie usunięcia kabli podtrzymujących trakcję tramwajową z budynków mieszkalnych, zły stan torowisk itp.
  • kwestie dot. modernizacji, remontów i naprawy dróg, budowy zatok przystankowych.
  • kwestie związane z zwiększeniem oferty przewozowej np.: zwiększenie ilości kursów, zwiększenie częstotliwości kursowania pojazdów komunikacji miejskiej, badanie potoków pasażerskich, zmiana tras pojazdów, zbyt duże napełnienie w pojazdach (badanie napełnień w ramach optymalizacji przewozów), zbyt duże ograniczenia komunikacji w porze wieczornej i nocnej ,
  • sprawy organizacji komunikacji miejskiej na czas remontów np.: organizacja objazdów, ustalenie nowych tras, lokalizacja przystanków, określenie częstotliwości kursowania linii,
  • sprawy ustawiania nowych przystanków, nowych zadaszeń i nowych wiat oraz przesunięć przystanków,
 
  1. Tematy znajdujące się w gestii ZIKiT i Rady Miasta Krakowa:
  • sprawy cenników biletów, uprawnień do bezpłatnych i ulgowych przejazdów, nowych nominałów biletów.

Wnioski

Skargi

Pochwały

Wszelkie prawa zastrzeżone MPK Kraków 2013
realizacja Ideo powered by: Edito CMS