Ważne: Strona www.mpk.krakow.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.

Sprawdź ważność biletu

Rodzaj karty
Data* (RRRR-MM-DD)
Nr klienta/albumu
Nr karty KKM / KK
* Pokazywane są wszystkie bilety ważne w danym dniu i wszystkie późniejsze
Jakie dane wpisać aby sprawdzić ważność?

Sonda

Co było najważniejszym wydarzeniem w 2019 roku:

drukuj zwiększ czcionkę czcionka standardowa zmniejsz czcionkę

Wnioski, skargi, pochwały

 

  
Uwaga: wszelkie zgłoszenia przesłane drogą elektroniczną, zawierające w adresie lub w treści słowa powszechnie uznane za obraźliwe oraz zgłoszenia anonimowe tj. niepodpisane imieniem i nazwiskiem zgłaszającego, nie będą rozpatrywane. Prosimy o wypełnienie wszystkich pól formularza.
 
   Szanowni Państwo,



       Zanim wypełnicie Państwo formularz skarg, bardzo prosimy o zapoznanie się z poniższą listą tematów, które nie należą do kompetencji MPK S.A. w Krakowie.

 

  1. Sprawy, z którymi pasażerowie powinni zwracać się do Zarząd Dróg Miasta Krakowa:

·         problemy związane z infrastrukturą (tory i sieć trakcyjna), np.: zatrzymanie tramwaju z powodu przeciążenia trakcji, żądanie usunięcia kabli podtrzymujących trakcję tramwajową z budynków mieszkalnych, zły stan torowisk itp.

·         kwestie dot. modernizacji, remontów i naprawy dróg, budowy zatok przystankowych.

  1. Tematy znajdujące się w gestii Zarządu Transportu Publicznego:

·         kwestie związane z zwiększeniem oferty przewozowej np.: zwiększenie liczby kursów, zwiększenie częstotliwości kursowania pojazdów komunikacji miejskiej, badanie potoków pasażerskich, zmiana tras pojazdów, zbyt duże napełnienie w pojazdach (badanie napełnień w ramach optymalizacji przewozów), zbyt duże ograniczenia komunikacji w porze wieczornej i nocnej

·         sprawy organizacji komunikacji miejskiej na czas remontów np.: organizacja objazdów, ustalenie nowych tras, lokalizacja przystanków, określenie częstotliwości kursowania linii

·         sprawy ustawiania nowych przystanków, nowych zadaszeń i nowych wiat oraz przesunięć przystanków

  1. Tematy znajdujące się w gestii Zarządu Transportu Publicznego i Rady Miasta Krakowa:

·         sprawy cenników biletów, uprawnień do bezpłatnych i ulgowych przejazdów, nowych nominałów biletów

 

 

Uprzejmie informujemy, że linie nr 102, 103, 109, 120, 138, 141, 142, 152, 159, 178, 181, 192, 193, 413, 478, 502 i 612 są obsługiwane przez prywatnego przewoźnika Mobilis Sp. z o.o.

email: krakow@mobilis.pl

 

Wnioski

Skargi

Pochwały

Wszelkie prawa zastrzeżone MPK Kraków 2013
realizacja Ideo powered by: Edito CMS