Ważne: Strona www.mpk.krakow.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.

Sprawdź ważność biletu

Rodzaj karty
Data* (RRRR-MM-DD)
Nr klienta/albumu
Nr karty KKM
* Pokazywane są wszystkie bilety ważne w danym dniu i wszystkie późniejsze
Jakie dane wpisać aby sprawdzić ważność?

Sonda

Jakie było najważniejsze wydarzenie komunikacyjne 2017 roku?

drukuj zwiększ czcionkę czcionka standardowa zmniejsz czcionkę

Wszystkie zamówienia do 14000

30.06.2015 Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie poszukuje nabywcy następującego odpadu o kodzie 16 01 06

Data zakończenia: -
Status: Zakończone
Znak sprawy: FR 281-16-2/15

 

Kraków, dnia 26.06.2015

FR 281-16-2/15

Zapytanie ofertowe

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie poszukuje nabywcy następującego odpadu o kodzie 16 01 06:

Przedmiot sprzedaży:

a)    Zużyty pojazd o kodzie 16 01 06; pudło wagonu tramwajowego typu GT8S nr RF316 (RF3053), w ilości 1 szt. (pojazd niekompletny, bez wózków, zdemontowane wszystkie podzespoły, okna, ścianki wewnętrzne, w trakcie załadunku zostaną zdemontowane sprzęgi i obrotnice)

Warunki sprzedaży:

1.    pojazd jest niekompletny, częściowo po demontażu niektórych elementów
i podzespołów;

2.    stan techniczny pojazdu wyklucza holowanie, przetaczanie lub przeprowadzanie innych  podobnych czynności;

3.    transport pojazdów jest możliwy wyłącznie na przyczepie transportowej;

4.    nie dopuszcza się możliwości rozbiórki pojazdów na terenie MPK S.A.;

5.    nie dopuszcza się na terenie MPK S.A dzielenia pojazdów na części np. celem załadunku;

6.    nie dopuszcza się zmiany miejsca odbioru odpadu na inne niż wskazane w ofercie;

7.    istnieje możliwość załadunku pudła na terenie stacji TR suwnicą; 

8.    załadunku i transport odpadu dokonuje nabywca z uwzględnieniem wszelkich wymagań prawnych oraz zgodnie z profesjonalnym charakterem czynności załadunku i transportu przedmiotowych odpadów;

9.    nabywca ponosi wszelkie koszty związane z załadunkiem, transportem, rozładunkiem itp. nabytego odpadu;

10.  nabywca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku
z załadunkiem i transportem odpadu;

11.   składając ofertę nabywca oświadcza, że dysponuje potencjałem osobowym
i technicznych do profesjonalnego przeprowadzenia czynności załadunku
i transportu nabytych rzeczy, w zakresie dokonywania niezbędnych czynności
w zakresie załadunku i transportu odpadów dopuszcza się możliwość posługiwania się przez nabywcę podwykonawcami;

12.   odbiorca odpadu zobowiązany jest okazać dokumenty potwierdzające nabycie odpadu lub co najmniej upoważnienie wystawione do odbioru przez nabywcę odpadu;

13.  w zakresie wymaganym przepisami prawa oraz niniejszym zapytaniem ofertowym warunki obowiązujące nabywcę dotyczą w takim samym zakresie podwykonawców;

14.   kupujący przed złożeniem oferty zobowiązany jest do oględzin wystawionego przedmiotu. Nie dokonanie oględzin przez oferenta spowoduję odrzucenie jego oferty oraz wszelkich nieuzasadnionych roszczeń.

15.   ze względu na stan i charakter sprzedawanego odpadu oraz sposobu jego  składowania sprzedający uznaje, że oferta kupna dotyczy rzeczy wg stanu z chwili wydania rzeczy tj. nie będą sporządzane protokoły rozbieżności pomiędzy stanami z dnia oględzin oraz z dnia przyjęcia oferty lub dnia wydania przedmiotu, jak również nie dopuszcza się negocjowania ceny lub odstąpienia od zawarcia umowy z tego tytułu;

16.   sprzedający oświadcza, że od dnia opublikowania zapytania ofertowego nie będą prowadzone żadne czynności rozbiórki i demontażu przedmiotu sprzedaży, których celem byłoby jego istotne pomniejszenie;

17.    sprzedający nie prowadzi działań zabezpieczających przedmiot sprzedaży
np. przed wpływem czynników atmosferycznych;

18.   oferta kupna powinna zawierać cenę netto oraz brutto wg specyfikacji sprzedającego pod rygorem nierozpatrywania ofert zawierających inny sposób wskazania ceny ze względu na ich nieporównywalność;

19.  nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, warunkowych itp. pod rygorem uznania oferty za nieważną;

20.  waga nabytych odpadów zostanie ustalona poprzez ich zważenie w dniu odbioru przez nabywcę, w Krakowie ul. Nowohucka 1 (teren MPO Sp. z o.o.)
w obecności przedstawiciela MPK S.A. Nie dopuszcza się innych miejsc
lub terminów dokonywania ważenia. Waga odpadu jest różnicą między wagą pojazdu z załadowanym odpadem, a wagą pojazdu przed załadunkiem. Ewentualne koszty ważenia ponosi nabywca;

21.   oferta kupna odpadu powinna być złożona i podpisana zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu składającego ofertę;

22.   sposób przygotowania oferty:

a)    wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik do zapytania ofertowego;

b)    kserokopie decyzji administracyjnych w zakresie udzielenia niezbędnego zezwolenia na transport oraz zbieranie bądź odzysk lub unieszkodliwianie zakupionych odpadów, a także kserokopie innych niezbędnych aktów administracyjnych jeżeli są wymagane powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Wymaga się uwierzytelnienia kserokopii dokumentów poprzez potwierdzenie za zgodność z oryginałem;

c)    pisemne oświadczenie nabywcy, że przedłożone decyzje administracyjne oraz ewentualnie inne wymagane dokumenty nie utraciły ważności;

d)    uwierzytelnione (za zgodność z oryginałem) dokumenty, z których wynika prawo do złożenia (podpisania) oferty tj. wypis z KRS, pełnomocnictwa, umowa spółki cywilnej, wypis z ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio);

23.  Stwierdzenie braków w dokumentach określonych w pkt. 22 ppkt. b-d spowoduje wezwanie oferenta do ich uzupełnienia w terminie wyznaczonym na wezwaniu. Bezskuteczny upływ wyznaczonego terminu skutkował będzie odrzuceniem oferty;

24.  Nabywca, który brał udział w przeciągu ostatni trzech miesięcy w innym postępowaniu prowadzonym przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie i złożył wszystkie wymagane i ważne dokumenty wyszczególnione w pkt. 22, nie jest zobligowany do ponownego ich złożenia w  niniejszym postępowaniu, w zakresie: dokumentów wyszczególnionych w ppkt. b i d.

25.  Miejsce i czas  oględzin odpadu: 14.07.2015r. między godz. 1000 – 1100 na terenie Stacja Obsługi Tramwajów TT przy ul. Jana Brożka 3, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym tego faktu z p. Tadeusz Kubik (tel. kontaktowy 12/254-12-01);

26.   kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najwyższa cena jednostkowa netto/szt.;

27.   termin składania ofert: 14.07.2015r. do godz. 11.45 oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane;

28.   miejsce składania ofert: Biuro Obsługi Klienta MPK S.A. w Krakowie
ul. Jana Brożka 3, 30-347 Kraków;

29.   oferty powinny być złożone w zamkniętych kopertach opisanych dokładną nazwą
i adresem podmiotu składającego ofertę oraz znakiem sprawy wraz z dopiskiem „nie otwierać do dnia 14.07.2015r. przed godz. 12.00;

30.  odbiór odpadów możliwy jedynie po uregulowaniu należności na podstawie wystawionej faktury z terminem płatności - 7 dni  oraz dokładnym uzgodnieniu go pomiędzy stronami.

31.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni i będzie liczony od daty wyznaczonej do składania ofert.

 

Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.07.2015 r. godz. 12.00 w siedzibie
MPK S.A. przy ul. Jana Brożka 3 (Centrum Konferencyjne). O wynikach postępowania oferenci zostaną powiadomieni pisemnie. Sprzedający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym z etapów. 

Wszelkie prawa zastrzeżone MPK Kraków 2013
realizacja Ideo powered by: Edito CMS