Ważne: Strona www.mpk.krakow.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.

Sprawdź ważność biletu

Rodzaj karty
Data* (RRRR-MM-DD)
Nr klienta/albumu
Nr karty KKM
* Pokazywane są wszystkie bilety ważne w danym dniu i wszystkie późniejsze
Jakie dane wpisać aby sprawdzić ważność?

Sonda

Jakie cyklicznie organizowane przez MPK SA w Krakowie wydarzenie jest najciekawsze:

drukuj zwiększ czcionkę czcionka standardowa zmniejsz czcionkę

Wszystkie zamówienia do 14000

22.11.2017 Przedłużenie gwarancji oraz wsparcia na urządzenia Cisco 3945

Data zakończenia: -
Status: Zakończone
Znak sprawy: DI-281-36/17

Dotyczy: zapytanie ofertowe

Dział Informatyki MPK SA w Krakowie zaprasza do złożenia oferty cenowej w terminie do 24 listopada  2017r. godz. 11:00 na :

Przedłużenie gwarancji oraz wsparcia na urządzenia Cisco 3945 C3900-SPE150/K9 SN C3900-SPE150/K9 SN FOC17364M0G na okres od 29.12.2017r. do 29.12.2018r., świadczoną w trybie 8/24/7:

 

- przedłużenie gwarancji na sprzęt Cisco 3945

- gwarantowana dostawa części zamiennych w czasie 8h na 24/7

- wsparcie w miejscu instalacji urządzenia zapewnione w czasie 8h na 24/7

- subskrypcja roczna dla oprogramowania Cisco – poprawki, update

- wsparcie serwisu 24/7 (w ilości 20 godzin na rok) w zakresie pomocy w konfiguracji, sprawdzenia poprawności działania urządzenia, rozwiązywaniu problemów w razie awarii:

  Usługa świadczona 24/7 dla zgłoszeń krytycznych, przystąpienie do prac w 4h od zgłoszenia w siedzibie zamawiającego lub jeśli jest taka możliwość 1h od zgłoszenia zdalnie.

  Dla pozostałych zgłoszeń wymagana gotowość w standardowych godzinach roboczych 8:30-17 z przystąpieniem do prac do następnego dnia roboczego.

 

Oferta powinna zawierać:

  1. opis
  2. NIP
  3. cenę brutto i netto

Warunki płatności:

30 dni od daty otrzymania faktury


Adres dostarczenia oferty:

MPK SA w Krakowie, ul. J. Brożka 3, Dział Informatyki p.320, godz. 11:00

Telefon kontaktowy:  Paweł Musiał – tel. 12-254-19 22

Oferta  może zostać przesłana na fax: 012 254 19 05 lub zeskanowana na adres: bozena@mpk.krakow.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone MPK Kraków 2013
realizacja Ideo powered by: Edito CMS