Menu dla Pasażera - szczegóły
Gdzie kupić bilety?
Punkty Sprzedaży Biletów
aktualizacja 12.02.2021
Szanowni Pasażerowie
Uprzejmie informujemy, że z dniem 22.06.2020 r.
Punkty Sprzedaży Biletów będą czynne w godz.:
ul. Podwale 3/5 | pn – pt 11:00 - 19:00 |
os. Centrum D bl.7 |
pn – pt 11:00 - 19:00 |
ul. Krowoderskich Zuchów 8a | pn – pt 11:00 - 19:00 |
Pętla autobusowa MPK przy Dworcu Głównym Wschód |
pn – pt 11:00 - 19:00 |
ul. Powstańców Wielkopolskich 6 | pn – pt 09:00 - 17:00 |
ul. św. Wawrzyńca 13 | zamknięty do odwołania |
Dworzec Autobusowy Czyżyny, ul. Medweckiego 15 | zamknięty do odwołania |
Pętla autobusowa Mistrzejowice, os. Złotego Wieku 96 | zamknięty do odwołania |
*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Obsługa wszystkich pasażerów odbywa się przy zachowaniu obowiązujących obecnie zasad epidemiologicznych (konieczność posiadania maseczek, zachowanie dystansu 1,5 m od innych osób).
Liczba osób obsługiwanych w środku każdego z otwartych punktów jest podana na zewnątrz pomieszczenia i zależy od jego powierzchni (1 os. / 10 mkw.).
W otwartych PSB będzie można zrealizować wszystkie operacje związane z zakupem i zwrotem biletów, w tym także te dotyczące uprawnień Karty Krakowskiej.
*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
W razie potrzeby uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
Infolinia – 12 19 150
Infolinia Karty Krakowskiej – 12 254 14 00
*************************************************************************************************************************************************
Prosimy o wyrozumiałość i zachęcamy Państwa do zakupu biletów w automatach biletowych lub przez Internet/aplikacje mobilne:
https://ebilet.kkm.krakow.pl/ebilet
https://mpk.krakow.pl/pl/aplikacja-mkkm/
*************************************************************************************************************************************************
We wszystkich sprawach związanymi z biletami prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
· Infolinia – 12 19 150
· Infolinia Karty Krakowskiej – 12 254 14 00
Reklamacje, pytania, faktury –
**************************************************************************************************************************************************
Szczegóły dotyczące zwrotów biletów okresowych dostępne są na naszej stronie:
https://m.facebook.com/mpkkrakow/
**************************************************************************************************************************************************
Wnioski o faktury można składać na adres email:
Informacja
W razie potrzeby uzyskania dodatkowych informacji prosimy kontaktować się z infolinią MPK:
tel. 12 19 150
lub z Punktami Sprzedaży Biletów mając na uwadze, że personel zajęty jest obsługą pasażerów:
tel. 12 357 20 35 lub tel. kom. 608-921-035.
Automaty biletowe stacjonarne KKM
Automaty biletowe stacjonarne KKM (Krakowska Karta Miejska) – sprzedają wszystkie rodzaje biletów. Sprawdź lokalizację najbliższego automatu na mapie. Uwaga: bilety zakupione w automacie podlegają skasowaniu!
Punkty handlowe
Niektóre kioski, urzędy pocztowe, inne - sprzedają bilety jednoprzejazdowe, czasowe i dzienne.
Automaty biletowe mobilne
Automaty biletowe mobilne zamontowane w pojazdach - sprzedają wszystkie rodzaje biletów, a w części z nich można nabyć bilety okresowe.
Uwaga: bilet zakupiony w automacie podlega skasowaniu!