Wnioski, skargi, pochwały

 

  
Uwaga: wszelkie zgłoszenia przesłane drogą elektroniczną, zawierające w adresie lub w treści słowa powszechnie uznane za obraźliwe oraz zgłoszenia anonimowe tj. niepodpisane imieniem i nazwiskiem zgłaszającego, nie będą rozpatrywane. Prosimy o wypełnienie wszystkich pól formularza.
 
   Szanowni Państwo,



       Zanim wypełnicie Państwo formularz skarg, bardzo prosimy o zapoznanie się z poniższą listą tematów, które nie należą do kompetencji MPK S.A. w Krakowie.

 

  1. Sprawy, z którymi pasażerowie powinni zwracać się do Zarząd Dróg Miasta Krakowa:

·  problemy związane z infrastrukturą (tory i sieć trakcyjna), np.:zatrzymanie tramwaju z powodu przeciążenia trakcji, żądanie usunięcia kabli podtrzymujących trakcję tramwajową
z budynków mieszkalnych, zły stan torowisk itp.

·    kwestie dot. modernizacji, remontów i naprawy dróg, budowy zatok przystankowych.

  1. Tematy znajdujące się w gestii Zarządu Transportu Publicznego:

·   kwestie związane z zwiększeniem oferty przewozowej np.: zwiększenie liczby kursów, zwiększenie częstotliwości kursowania pojazdów komunikacji miejskiej, badanie potoków pasażerskich, zmiana tras pojazdów, zbyt duże napełnienie w pojazdach (badanie napełnień w ramach optymalizacji przewozów), zbyt duże ograniczenia komunikacji w porze wieczornej i nocnej

·      sprawy organizacji komunikacji miejskiej na czas remontów np.: organizacja objazdów, ustalenie nowych tras, lokalizacja przystanków, określenie częstotliwości kursowania linii

·   sprawy ustawiania nowych przystanków, nowych zadaszeń i nowych wiat oraz przesunięć przystanków

  1. Tematy znajdujące się w gestii Zarządu Transportu Publicznego i Rady Miasta Krakowa:

·         sprawy cenników biletów, uprawnień do bezpłatnych i ulgowych przejazdów, nowych nominałów biletów

 

MPK S.A. nie zajmuje się kontrolą biletową. Wszystkie skargi dotyczące kontroli powinny być kierowane do firmy REWIZOR Sp. z o.o..

 

Uprzejmie informujemy, że linie nr 102, 103, 106, 109, 136, 142, 152, 159, 160, 178, 189, 192, 193, 413, 501, 578, 612, 701, 702, 792 oraz linia sezonowa 352 (w sezonie letnim 2020 roku zostanie zlikwidowana od 29 sierpnia 2020)  i linia zastępcza 722 (zostanie zlikwidowana od 29 sierpnia 2020) są obsługiwane przez prywatnego przewoźnika Mobilis Sp. z o.o.

 

Uwaga! Linia nocna 612 jest zawieszona do odwołania.


email: krakow@mobilis.pl

 

 

Wnioski

Skargi

Pochwały